[Apel închis] Voluntariat la Kandersteg International Scout Centre [DDL 20 ianuarie 2023]

Nume proiect: Long Term Staff la Kandersteg International Scout Centre

Locația: Kandersteg International Scout Centre (KISC), Elveția

Cine poate participa: seniori și lideri

Despre eveniment: Kandersteg International Scout Center din Elveția a deschis aplicațiile pentru câteva poziții de voluntariat. Dacă vrei o nouă provocare care îți va oferi oportunitatea de a trăi timp de câteva săptămâni sau luni în inima Alpilor, înconjurat de cercetași din toată lumea și de a petrece într-un cadru feeric, aceasta e oportunitatea pentru tine!

Poziții și perioade:

  • KISC Promoters
  • Winter Helpers
    • TAC Klondike : 13-16 Jan 2023
    • Winter Ski weeks: 10-25 Feb 2023
    • Spring Training Week: 5-12 Mar 2023
  • KISC JOTI Helpers

Mai multe detalii despre pozițiile libere se pot citi aici.

Profilul participanţilor: Pentru a deveni staff este necesar să fii membru ONCR cu cotizația plătită la zi, să ai 18 ani împliniți, să cunoști limba engleză și să poți motiva ce abilități sau competențe te vor face să fii remarcat la Kandersteg. Foarte important: participanții trebuie să aibă disponibilitatea de a fi prezenți de la începutul și până la finalul sezonului.

Costuri: Participantul va suporta atât costul transportului, cât și al cheltuielilor personale de pe întreaga durată a șederii sale. Cazarea, mesele și orice alte necesități sunt asigurate de către organizatori.

IMPORTANT: Dacă eşti interesat(ă) de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici înainte de trimite aplicația ta organizatorilor. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La oportunitățile internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare poţi consulta site-ul KISC sau ne poți scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

[Apel închis] Short Term Staff (vara) la Kandersteg International Scout Centre [DDL 14 ianuarie 2023]

Nume proiect: Short Term Staff at Kandersteg International Scout Centre

Locația: Kandersteg International Scout Center (KISC), Elveția

Cine poate participa: seniori și lideri

Perioadă/sezon:  Vara 2023:  3 iunie 2023 – 1 septembrie 2023

Despre eveniment: Kandersteg International Scout Center din Elveția a deschis aplicațiile pentru Short Term Staff pentru sezonul de vară 2023. Dacă vrei o nouă provocare care îți va oferi oportunitatea de a trăi timp de 3 luni în inima Alpilor, înconjurat de cercetași din toată lumea și de a petrece  într-un cadru feeric, aceasta e oportunitatea pentru tine!

2023 este un an special pentru Centrul Internațional Cercetășesc din Kandersteg deoarece se împlinesc 100 de ani de la deschiderea oficială a centrului și vor avea loc multe evenimente importante, iar ca staff poți trăi visul de mini Jamboree permanentă a lui Baden Powell, creând o experiență memorabilă pentru toată lumea.

Citește mai multe despre poziția de Short Term Staff aici.

De ce sa fii voluntar la KISC? Poti afla mai multe aici.

Profilul participanţilor: Pentru a deveni staff este necesar să fii membru ONCR cu cotizația plătită la zi, să ai 18 ani împliniți, să cunoști limba engleză și să poți motiva ce abilități sau competențe te vor face să fii remarcat la Kandersteg. Foarte important: participanții trebuie să aibă disponibilitatea de a fi prezenți fizic pe tot parcursul sezonului, de la început și până la final. De asemenea, participanții trebuie să fie vaccinați complet împotriva virsurului COVID-19, cu un vaccin aprobat în Elveția.

Costuri: Participantul va suporta atât costul transportului, cât și al cheltuielilor personale de pe întreaga durată a șederii sale. Cazarea, mesele și orice alte necesități sunt asigurate de către organizatori.

IMPORTANT: Dacă eşti interesat(ă) de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici înainte de a trimite aplicația ta organizatorilor. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La oportunitățile internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare poţi consulta site-ul KISC sau ne poți scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

[Apel închis] Long Term Staff la Kandersteg International Scout Centre [DL 10 ianuarie 2023]

Nume proiect: Long Term Staff la Kandersteg International Scout Centre

Locația: Kandersteg International Scout Centre (KISC), Elveția

Cine poate participa: seniori și lideri

Despre eveniment: Kandersteg International Scout Center din Elveția a deschis aplicațiile pentru câteva poziții de long term staff. Dacă vrei o nouă provocare care îți va oferi oportunitatea de a trăi timp de câteva luni sau un an în inima Alpilor, înconjurat de cercetași din toată lumea și de a petrece într-un cadru feeric, aceasta e oportunitatea pentru tine!

Poziții și perioade:

  • Campsite Assistant (1.04.2023 – 15.09.2023 sau 1.05.2023 – 30.08.2023)
  • Catering Assistants for Summer (1.05. 2023 – 15. 09. 2023)
  • High Adventure Assistant (1.05. 2023 – 15. 09. 2023)
  • House Assistant Summer (1.05. 2023 – 15. 09. 2023)
  • Reception Assistant Summer (1.05. 2023 – 15. 09. 2023)

Mai multe detalii despre pozițiile libere aici.

Profilul participanţilor: Pentru a deveni staff este necesar să fii membru ONCR cu cotizația plătită la zi, să ai 18 ani împliniți, să cunoști limba engleză și să poți motiva ce abilități sau competențe te vor face să fii remarcat la Kandersteg. Foarte important: participanții trebuie să aibă disponibilitatea de a fi prezenți de la începutul și până la finalul sezonului.

Costuri: Participantul va suporta atât costul transportului, cât și al cheltuielilor personale de pe întreaga durată a șederii sale. Cazarea, mesele și orice alte necesități sunt asigurate de către organizatori.

IMPORTANT: Dacă eşti interesat(ă) de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici înainte de trimite aplicația ta organizatorilor. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La oportunitățile internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare ne poți scrie la adresa international@scout.ro 

[Apel Închis] International Work Party – Kandersteg International Scout Centre, Elveția [DL 23 ianuarie 2022]

Nume proiect: International Work Party

Perioada:  16-24 aprilie 2022

Locația:  Kandersteg International Scout Center, Elveția

Cine poate participa: seniori și lideri (cercetași cu vârsta de peste 18 ani)

Despre eveniment: După doi ani de pauză din cauza pandemiei, între 16-24 aprilie, la KISC, se desfășoară evenimentul anual International Work Party. Evenimentul aduce împreună cercetași majori din diferite țări pentru a contribui la bunul mers al Mini Jamboreei Permanente – acesta fiind visul lordului Baden Powell. Astfel, cercetașii care își doresc să dea o mână de ajutor și să se aventureze în Alpii Elvețieni, vor avea ocazia să lege prietenii internaționale și să trăiască o săptămână cercetășească intensă. Pe parcursul evenimentului se va lucra în echipă în diverse departamente, acestea fiind coordonate de către faimoșii voluntari ai centrului, The Pinkies. Mai multe detalii despre eveniment găsești aici.

Profilul participanţilor: Seniori sau lideri cu vârsta de peste 18 ani.

Participanţii trebuie să aibă cunoştinţe de limba engleză, deoarece aceasta va fi limba oficială a evenimentului.

Costuri: Contribuția de participare este 15 franci elvețieni, în care sunt incluse cazarea, mesele și costul activităților planificate de către organizatori. Transportul și activitățile opționale trebuie asigurate de către participant.

IMPORTANT: participanții trebuie să aibă schema completă de vaccinare și de asemenea să aibă un test negativ (PCR sau antigen) la intrarea în Elveția

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 23 ianuarie 2022. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membru activ în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi. Ulterior, cei selectați vor primi formularul oficial de înscriere. 

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfă naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare poţi consulta site-ul International Work Party sau ne poți scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

[Apel Închis] Long Term Staff – Kandersteg International Scout Center [DL: 20 ianuarie 2021]

KISC

Poziție: Director Servicii Interne, Centrul Internațional Cercetășesc din Kandersteg, Elveția 

Perioadă: 1 mai 2021 – 31 mai 2024

Locația: Kandersteg International Scout Center (KISC), Elveția

Cine poate participa: seniori și lideri, cu vârsta de peste 24 de ani

Descriere

Centrul Internațional Cercetășesc din Kandersteg, Elveția a deschis apelul pentru aplicații pentru poziția: Director Servicii Interne. Persoana selectată, este responsabilă de buna funcționare și organizare a centrului, în colaborare cu ceilalții membri ai Echipei de Conducere a Centrului, precum și de coordonarea departamentelor Finanțe și a celor responsabile de întreținerea instalațiilor, echipamentelor și a spațiilor exterioare (‘Maintenance’ și ‘Grounds’). 

Profilul participanţilor

Pentru a deveni voluntar, este necesar să fii membru ONCR cu cotizația plătită la zi, să ai 24 de ani împliniți și să vorbești limba engleză. 

Adițional, pentru această poziție, este de preferat să ai experiență sau capacitatea de a coordona echipe, ești posesorul unui permis de conducere și vorbești limba germană sau franceză la nivel intermediar. La fel de importantă este disponibilitatea ta, deoarece persoana selectată trebuie să fie prezentă de la începutul și până la finalul sezonului.

Beneficii

Asigurare medicală și în caz de accidente, 

Cazare (în afara Centrului),

Toate mesele, la Centru, atât în zilele lucrătoare, cât și în cele libere,

Zile libere săptămânal (2 zile) și concediu de odihnă plătit (20 de zile anual),

Bani de buzunar, în valoare de aproximativ 1000 CHF per lună,

Alte beneficii, precum listate aici.

Participantul va suporta atât costul transportului, cât și al altor cheltuieli personale de pe întreaga durată a șederii sale, căreia i se adaugă suma de 10 euro* pentru Departamentul Internațional.

*Contribuția de 10 euro către Departamentul Internațional este cerută atunci când se participă la evenimente internaționale care se desfășoară prin intermediul parteneriatelor realizate de către ONCR. Pentru evenimentele menționate echipa lucrează pe parcursul anului să încheie aceste parteneriate sau să construiască relații care să ne aducă diverse beneficii (taxe reduse, deconturi de transport, locuri gratuite sau suplimentarea locurilor alocate pentru ONCR, grupuri de cercetași străini în țară cu care CL să poată colabora). Contribuția colectată se folosește pentru activitatea periodică a departamentului, în special pentru costurile impuse de materialele de protocol, comisioane bancare, întâlniri ale echipei și participarea la evenimente de networking.

Aplicație:

Dacă eşti interesat(ă) de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici înainte de a trimite aplicația ta organizatorilor. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. De asemenea, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, să fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La oportunitățile internaţionale pot participa cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate.

Pentru informaţii suplimentare poţi consulta site-ul KISC sau ne poți scrie pe adresa de e-mail a Ambasadorului KISC al ONCR, la adresa de e-mail: kisc@scout.ro.

[APEL ÎNCHIS] EYE 2018: 30 mai-3 iunie 2018, Parlamentul European, Strasbourg. DL: 6 ianuarie 2018

Nume proiect: European Youth Event 2018

Perioada: 30 mai-3 iunie 2018

Locația: Parlamentul European, Strasbourg, Franța

Cine poate participa: eXploratori, seniori și lideri (cu vârsta cuprinsă între 16 și 30 de ani)

Despre eveniment: Ca urmare a succesului celor două ediții trecute ale EYE (European Youth Event) în 2014 și 2016, Parlamentul European își redeschide porțile către 8000 de tineri din toată Europa. Obiectivul este de a antrena tinerii în dezbateri axate pe societate și teme politice, cu focus asupra unor aspecte precum pacea, democrația, șomajul, munca și mediul. Sub motto-ul „The plan is to fan this spark into a flame”, evenimentul va include o varietate de activități în plan politic, social și cultural. Aceasta este oportunitatea de a face vizibile ideile noastre către cei care iau deciziile.

Organizația Mondială a Mișcării Scout participă la EYE, dar și organizează în calitate de partener. Astfel că avem libertatea și responsabilitatea de a co-crea programul alături de alte organizații europene participante. OMMS va dezvolta workshopuri centrate în jurul a cinci mari teme ale EYE, printre care nevoia de a ține pasul cu revoluția digitală; cooperarea în vederea formării unei Europe mai puternice; importanța protejării planetei, etc.

Acest eveniment se întinde pe o durată de trei zile, cuprinzând o diversitate de activități, de la dezbateri alături de personalități și oameni politici, la concerte și YO!Fest, festivalul ce va avea loc în fața clădirilor Parlamentului.

Profilul participantului: Aceștia trebuie să cunoască bine limba engleză și să aibă vârsta cuprinsă între 16 și 30 de ani. De asemenea, trebuie să dovedească interes față de temele de actualitate în plan politic, social și cultural.

Costuri: Taxa de participare este de 150 EUR și include 4 nopți de cazare în Strasbourg, mic-dejun și cină în fiecare din aceste zile și costul activităților. Prânzul trebuie asigurat de către participant. În ceea ce privește transportul, se oferă o contribuție de 0,045 EUR per kilometru (bazată pe cea mai rapidă și directă rută). Acestora se adaugă taxa de 10 EUR pentru Departamentul Internațional.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până la 06 ianuarie 2018. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro

24th World Scout Jamboree 2019, 22 iulie-2 august 2019, Statele Unite ale Americii [DL: HOC: 20 februarie 2017, participant/IST: 10 decembrie 2017]

Nume proiect: 24th World Scout Jamboree 2019

Perioada: 22 iulie – 2 august 2019

Locația: Summit Bechtel Family National Scout Reserve (The Summit) in West Virginia, USA. (http://www.summitbsa.org/)

Cine poate participa: Participanti: trebuie sa fie nascuti intre 22 iulie 2001 si 21 iulie 2005. Puteti aplica pana la 10 decembrie 2017.

IST: trebuie sa aiba peste 18 ani la data inceperii evenimentului. Rolul si atributiile unui membru al International Service Team, alaturi de formularul necesar pentru a aplica pentru aceasta pozitie pot fi gasite aici. Puteti aplica pana la 10 decembrie 2017.

HOC si CMT: trebuie sa aiba peste 21 de ani la data inceperii evenimentului. Rolul și atribuțiile Șefului de Contingent, alături de formularul necesar pentru a aplica pe această poziție pot fi găsite aici. Deadline pentru a aplica pentru postul de Sef de Contingent (Head of Contingent – HOC): 20 februarie 2017

Despre eveniment: Unicitatea acestei Jamboree Mondiale este data de efortul colectiv depus de catre Scouts Canada, Asociación de Scouts de México, si de catre Boy Scouts of America pentru construirea sa. Cele trei tari se pregatesc sa primeasca marea familie de cercetasi pentru a experimenta impreuna tema celei de-a 24-a Jamboree Mondiale: “Unlock a New World”. Aceasta tema vorbeste despre noi aventuri, despre diverse culturi si prietenii ce se vor forma intre cercetasi pe parcursul celor 12 zile. WSJ este, mai presus de toate, un eveniment educational, ce aduce impreuna tineri din toata lumea cu scopul de a promova pacea si intelegerea reciproca, in cadrul caruia participantii capata abilitati de leadership si sunt pregatiti pentru viata.

Locatiile in care se vor desfasura activitatile includ: the Rocks, una dintre cele mai mari locatii de catarat si escalada construite de om; the Park, unul dintre cele mai mari parcuri de skateboarding outdoor din lume; the Trax, una dintre cele mai mari locatii pentru BMX din lume. La toate acestea se adauga si cele trei lacuri artificiale, alaturi de cateva piscine si o gama larga de activitati acvatice.

Profilul participanţilor: Pentru a fi eligibil sa participi, trebuie sa te fi nascut intre 22 iulie 2001 si 21 iulie 2005. In cazul in care depasesti aceasta varsta la data inceperii evenimentului, poti aplica pentru un post de IST, lider sau CMT/HOC.

IST: Aceștia trebuie să aiba peste 18 ani, sa vorbească limba engleză fluent și/sau franceza, să aibă disponibilitatea de a ajunge cu o săptămână înainte la locul de desfășurare a Jamboreei, să primească training și să asiste la pregătirile finale pentru sosirea participanților. În plus, este necesar să rămână la finalul evenimentului pentru a ajuta la curățenie, închidere și să predea raportul de activitate.

HOC (Head of Contingent) si CMT (Contingent Management Team): Contingent Management Team reprezinta un grup de lideri ce au cunostintele si experienta necesara in management financiar, calatorii internationale, educatia si ingrijirea tinerilor, dar si in ceea ce priveste cercetasia la nivel international. Intalnirea sefilor de contingent va avea loc in aprilie 2018.

Costuri: Taxele de participare sunt după cum urmează:

Pentru participanti, taxa este de 638$

Membrii CMT achita taxa de participant.

IST: 588$

Aceasta Jamboree Mondiala aplica modelul Summit, ceea ce inseamna ca participantii trebuie sa aduca numai imbracamintea, sacul de dormit si alte obiecte personale sau necesare unui stand de prezentare. Pentru a reduce costurile de calatorie, organizatorii ofera tuturor participantilor (lideri si CMT inclusi): corturi de cate doua persoane, instrumente si ingrediente pentru gatit, zone de masa, echipamentul necesar pentru instalarea corturilor, mese, paturi de campanie. Subcampurile sunt dotate cu WCuri si casute pentru dus.

IST vor primi corturi de cate patru persoane si paturi de campanie. Staff-ul va manca in zona de staff, primind mancare ce nu necesita gatit.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 10 decembrie 2017. Aplicațiile pentru Șeful de Contingent se trimit prin completarea formularului de aici pana la 20 februarie 2017, iar aplicatiile pentru IST se trimit aici pana la 10 decembrie 2017.

În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

[APEL ÎNCHIS] Apel Șef Contingent: Roverway 2018 – Opposites Attract, 23 iulie-2 august 2018 [DL: 15 ianuarie 2017]

Nume proiect: Roverway 2018 – Opposites Attract

Perioada: 23 iulie – 2 august 2018

Locația: International Scout Center Zeewolde (https://scoutinglandgoed.scouting.nl/english), Olanda

Cine poate participa: lideri (cu vârsta minimă de 21 ani)

Despre eveniment: Această ediție a Roverway va avea loc în Olanda, între 23 iulie și 2 august 2018. Focusul principal va fi asupra dezvoltării personale a participanților, ca actori relevanți în societate. Evenimentul creează cadrul ideal în care seniorii pot face schimb de experiență, cunoștințe și idei, schimb încurajat prin cele trei obiective educaționale ale proiectului, centrate pe societate și pe schimbul intercultural.

O societate în continuă schimbare se confruntă cu tensiuni din interior. Știm deja că este ușor să alegi calea cea mai ușoară, însă această ediție a Roverway va dovedi că ceea ce ne atrage este, de fapt, ceea ce nu cunoaștem încă și ceea ce necesită efort pentru a afla. Organizatorii Roverway 2018 îi provoacă pe seniori să exploreze cărările ascunse și mai puțin bătătorite alături de ei, dezvoltând, totodată, o perspectivă critică și constructivă asupra rolului lor în societate. Ei ne invită să ne cunoaștem în cadrul unei dezbateri deschise și sincere. Acceptați provocarea?

Profilul participanţilor: Trebuie să aibă vârsta minimă de 21 de ani și să fi participat în proiecte internaționale. Limba de lucru a evenimentului va fi engleza, astfel că participanții trebuie să dețină cunoștințe asupra acesteia.

Rolul și atribuțiile Șefului de Contingent se regăsesc aici, alături de formularul necesar pentru a aplica pe această poziție.

Dacă eşti interesat/ă de această oportunitate, te invităm să completezi formularul de aici până pe 15 ianuarie 2017. În procesul de selecţie a participanţilor se va ţine cont de vechimea în organizaţie (minim 6 luni) și de motivaţia de a participa la eveniment. Totodată, persoanele selectate trebuie să aibă acordul de participare din partea Consiliului Centrului Local, sa fie membri activi în cadrul organizaţiei şi să aibă cotizaţia plătită la zi.

La evenimentele internaţionale pot participa doar cercetaşi din Centrele Locale legal înfiinţate şi în cadrul acestora se poartă uniforma naţională (eşarfa naţională şi cămaşa bej).

Pentru informaţii suplimentare, ne poţi scrie la adresa de e-mail: international@scout.ro.

Apel închis: Aplica acum si poti face parte din cea mai tare echipa! [DL: 20.01.2014]

i-want-you-for-scouting

Mai ții minte cercetașii străini din campul de asta-vara? Acum ai șansa sa lucrezi cu ei!

Departamentul International mai are doar doua locuri libere! Aplica acum și poți face parte din cea mai TARE echipa!

Poți fi cel mai international din departament? Dovedește-ne fiind noul:

1. Scouts’ News Editor

2. Events Promoter

3

Iepurașul de Paste iți va aduce cadouri doar dacă iți faci treaba bine, amice!

Cum poți face asta? Citește mai jos…

Scout news editor:

  1. Vei posta apelurile pentru evenimente ( și răspund la comentariile de pe site);
  2. O sa scrii articolele despre evenimentele la care au fost participanți;
  3. Vei updata evenimentele care necesita asta;
  4. Pentru postarea evenimentelor care urmează sa aibă loc te informezi din diferite surse și ceri eventualele detalii, dacă este cazul.

Events Promoter:

1. Vei creea cel mai “jmecher” newsletter (nu-ți face griji, te vor ajuta News Editorii dacă ai întrebări legate de evenimente);

2. Vei promova apelurile deschise pe rețelele de socializare în grupurile de cercetași.

OK, si tu cu ce te alegi?

  1. Un tricou misto;
  2. Carti de vizita ca sa fii profi;
  3. Sansa de a reprezenta Romania la evenimente internationale
  4. Iti vei slefui diplomatia si calitatile lingvistice;
  5. Vei avea prieteni pe 6 din cele 7 continente.
  6. Daca te tii de treaba, vei primi un certificat oficial de recunoastere a contributiei tale;

 

Daca ai ajuns pana aici, apasa, apasaa, apasaaa pe următorul link si completează formularul de aplicatie, pana pe 20 ianuarie:

APASAAAAAAAAA PE MINEEEEE PENTRU FORMULAR! 

 

Apel inchis: Apel pentru participanti la “The 5th International Youth Gathering for Scouting and Young People With Special Needs”, Emiratele Arabe, DDL 12 ianuarie 2012 ora 10 am

L.E. Apelul este inchis. Reprezentantul ONCR la eveniment va fi Sergiu Marian Leustean din centrul local Piatra Neamt Sf.Iosif Muncitorul.

Un singur loc disponibil cu oferta de mai jos. Alte locuri disponibilie pentru cei care doresc sa mearga si isi pot suporta costul transportului dus-intors. Continue reading “Apel inchis: Apel pentru participanti la “The 5th International Youth Gathering for Scouting and Young People With Special Needs”, Emiratele Arabe, DDL 12 ianuarie 2012 ora 10 am”